KB in maj hart

Igår var det bara Tilda och jag och världens mysigaste utekväll. Party-boosting och Zingo-drinkar följt av ett par vinare på Lilla Torg (sjukt effektiva vinare dessutom) var en alldeles utomrdentlig förberedelse för ett - när vi kom dit - nästan tomt KB...  Bortsett från ett par skumma typer där den ene hade ett visst sinne för mina mystiska ögon. Ibland funderar jag på att skriva en lista på alla knasiga komplimanger som killar - i ett i det närmsta desperat hopp om att få avsluta kvällen i en naken kvinnas sällskap under ett luftigt duntäcke - kommit up med. Bara för att se ifall dessa ibland helt sjuka kommentarer har något logiskt samband.
Men, i vilket fall, när vi lyckats slingra oss bort från nämnda typer inser vi att det i alla fall finns ca sex (!) personer på dansgolvet. Även om dessa individer såg ut att ha x antal promilleenheter alkohol i blodet verkade de iallafall vara trevliga nog att joina för lite booty-shake. Och på den vägen blev det. Stinelin och Tildalein äger golvet i alla situationer och så även denna kväll. Skum musik, men nice sällskap när vi lyckats hitta både Mohamed och Kim i den - nu när vår buss snart skulle gå - växande folkmassan.

Jag har sagt det förr och säger det igen - DUMMA skånetrafiken som inte inser att de måste sätta in en senare buss från malmö. ALLTID är det som roligast när bussen ska gå. Bajs på dem.

Men kvällen blev trots detta fet till skillnad från mitt VISA-kort som magrade något... Men, som den arbetsslav man är så är det snart åter fixat:)

Snart kommer Hanna hit så: TJAAAAAAARÅ mates! 
    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback