Slaven i Cairns

Min supertrevliga och genomvanliga chef i knallrosa troja bytte idag plotsligt skepnad och jag vill kraka pa alla sota bakverk och kaloristinna pajer fyllda med smordeg ost och extra smor toppat med gradde med smor och bacon.
Jag mar illa och jag tjanar 14 dollar i timmen pa att svettas som en gris, springa fram och tillbaka som en maratonlopare, missa nagra cent i kassan, fa utskallning for detta samt fa en noggrann upplysning om att jag nog ar liite retarded som inte kan kassasystemet utantill efter andra dagen.

Forlat for att jag en dalig manniska, kara mor och far. Hoppas ni inte behover skammas allt for mycket.

Trodde att denna dagen var for nagra dagar sen da jag var tvungen att lamna min lille dansk samt mina tyskar pa obestamd framtid... Men efter de senaste atta timmarna ar jag saker: Today is the official SUCK-DAY! 



(om ni vill i alla fall forsoka att fa lite ljus i denna morka dag besok denna lank for trevliga bilder skapade av den 26-arige och lastgamle dansken, Jakob, himself (med viss hjalp av Bo) picasaweb.google.com/bp.jakob)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback