goddamn

Holy shit vad jag är trött. Jag börjar nog bli gammal.. Planerna på Clubbin igår gick inte riktigt i lås och kvällen blev istället tämligen lugn. Men god. Med dippa, grönsaksstavar och godis. OCH Melodifestivalen. Sara, DU E BEEST!

Denna dag spenderades nästan uteslutande i Jakobs tevesoffa med en påse godis och en drös med sjuka filmer och teveprogram. Och mitt spinningpass som skulle börjat kl 16 ersattes istället av massa god mat. Den mannen vet hur man gör en kvinna lat. Och jag måste erkänna att jag gillar det...:)
Men ja.. det får väl kompenseras med ett gympapass imorgon istället. Nu börjar jag ju bli rutinerad.

Imorgon är det dags för prov i Kulturhistoria (även kallat kukhi) och jag känner mig måttligt förberedd, men jag känner mig faktiskt ganska hemma i Egyptens faraoner och deras magiska prylar. Wish me luck.

  

Kommentarer
Postat av: sara

gurka och morötter is the shit!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback