Happiness

Först och främst måste jag förtydliga mig angående ett tidigare inlägg där jag skrev om en vän som genomgått en metamorfos och antagit formen av ett svin. Du som känner dig träffad ska förmodligen inte känna dig träffad eftersom jag skrev om en helt annan person, som antagligen inte lägger tid på att läsa min blogg och därför nog inte ens kommer att få chansen att ta åt sig. Jag skulle aldrig använda ordet "svin" för att beskriva dig (som jag antar vara den som ligger bakom signaturen "Mr Svin") för ett sådant är du inte.
Tack!

Så jaa, back to reality. Igår var en minst sagt händelserik dag. Den började med ångest följt av ett matteprov, varpå ångesten sedan försvann när jag efteråt insåg att den sista uträkningen som tagit upp en hel sida och som jag trodde var totalt weird faktiskt ledde till samma resultat som för mattegeniet själv; Alice Öberg. Detta gav mig ett stort hopp om att mitt fruktade G i Matte C kanske (betoning på kanske) skulle kunna utvecklas till ett VG. Håll tummarna.

Sen var det dags för det jag har tänkt göra i snart 2 år, nämligen ta tag i det här med styrketräning. Så alltså, de två klenaste flickorna i hela Gerdahallen intog då Damstyrkehallen (efter ett halvt Step-up pass. FUCK koordination!) ca 13.00 och lyckades med att ta oss igenom alla kroppsdelar och då menar jag alla, för det KÄNNS idag, vill jag lova. Samt att lära oss en sjuk magövning med pilatesboll. Gitt.  Så i fortsättningen vill jag bli kallad för något i stil med Biffen eller Atleten. Deal?

Sen... På kvällen var det lite utgång på schemat och efter en synnerligen lärorik förfest hos Emil tillsammans med 4 äkta män och deras ohämnade samtal om sex och brudar bar det av mot Viggos och Lundia. Jag och massa killar en hel kväll... alla utom Han med stort H som tvunget skulle sitta på en buss långt långt bort och vara allmänt saknad. SIGH. 
Jag tänker inte skriva ner några detaljer om vår utgång här, jag föreslår att ni kollar min pixbox och skapar er en egen uppfattning: www.stinelin.pixbox.se

Ikväll är det Magnus Carlsson på tv, vilket innebär att jag och Tilda ej kommer att vara anträffbara vid denna tidpunkt. Såå..tjarå.

Kommentarer
Postat av: Mr (inte-)Svin

Hej igen! Jag läste din blogg (som vanligt), och såg det första stycket denna gången (jag såg de andra styckena också, men det behöver jag kanske inte påpeka). Och nu undrar, och hoppas, jag att det var menat till mig. Om det inte var det så blir detta bara väldigt konstigt =)Men jag tror att du vet vem jag är, du är ju trots allt ganska smart =) Så om du vet vem jag är och om du vill, så skulle jag gärna vilja prata med dig nån dag och reda ut lite saker. Take care /F

2007-02-17 @ 19:18:00
Postat av: sara

HONEY I'M HOME :) :)
jag har saknat dig såååå mycket!

2007-02-19 @ 22:32:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback