huh?

Naiva Stina har troligen gjort det igen. Påminn mig att sluta ens försöka lita på någon. Snälla.

Jag var glad innan idag, det var en jävla bra dag, faktiskt. Fint väder, konsthallen i Malmö med trevlig utställning och trevligt umgänge. Verkligen just trevligt, alltså. Jag gick genom parken vid Malmö Stadsteater, njöt av att iaktta de kromfärgade skulpturerna som ska funka som lekplatser för småbarn. Och så skönt det kändes att alldeles för sig själv få dra på smilbanden åt barnen som gav blanka fan i de välarbetade skulpturerna och hellre la energin på att gräva ner sina korvformade fingrar i den ljusbruna leran och kasta den på sina stressade och välputsade föräldrar som i sitt försvar sa barnen ett par välvalda ord. Underbara jävla barn. Oförstörda och så oskuldsfulla. Barn som alltid är så raka och ärliga, tänk om ni hade sluppit växa upp och bli kalla, lögnaktiga och falska.

Fick nyss reda på att jag ska ha möte med mina kära tränarkollegor om mindre än en timme. Därmed rök min lugna kväll och istället för att skriva loggbok och slutföra övriga superjätteviktiga uppsatser när jag fortfarande har tid sätter jag mig här och skriver blogg istället. Här talar vi om planering.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Det är jävligt att bli sviken. Mest för att det sakta men säkert bryter ner en.
Å ena sidan är det klart lite risky att lita på andra sådär, å andra sidan tror jag ändå att man måste försöka göra det. I en del fall i alla fall. Det är ju destruktivt att stänga in sig i sig själv också liksom. PUSS ÄLSKLING!

2007-02-07 @ 19:45:32
Postat av: okänd Neger;)

hellå baby;) hur mår du då? hoppas allt blir bra! ta hand om dej puss pusss

2007-02-07 @ 22:59:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback