zup

Yupp yupp. Intressant kväll igår verkligen. Jag ska inte publicera mina känslor angående denna här.. Men tack Tessan för att jag i alla fall fick vara med dig.

Nu ska jag snart åka till Gerda och visa upp min urusla koordination på gympapass med stång. Med urusel menar jag verkligen skrämmande värdelös. Det är Sara ett vittne till. Men det är ju bra att man kan bjuda på sig själv... Idag tänkte jag inte heller ta den längsta möjliga vägen från sjukhuset till Gerda iheller, för det är väl onödigt att skylta så mycket med sitt mindre välutvecklade lokalsinne?
Vad fan är jag bra på egentligen...?

Sen kväll är det alltså Clubbin på mejjan. Med tanke på mina få timmar av skönhetssömn inatt är jag inte helt och hållet inställd på en lika lång natt igen. Men förhoppningsvis blir den lite mer lyckad..

Jag är trött. See ya.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Du är bra på att vara bäst :)

2007-02-04 @ 11:24:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback