VT-07

Guten Morgen! Ny dag och timmarna är alldeles för få innan man åter måste ta sig till Psyken. Usch, vad jag inte vill. Jag vill ha mer lov...! Men vad kan egentligen 80 skoldagar vara? Lite skolk, lite sjukdomar, lite bakfylla i slutet av året... Man skulle ju lätt kunna reducera dessa dagar en aning. Hold on. 

Underbart, den 14 juni 2007. Nämn detta datum och du får en våg av lyckorus att leta sig igenom varje del av min kropp. Det är en sån härlig känsla att känna att hela världen finns där och bara väntar på att få bli upptäckt. Och med nöje ska jag rusa bort från allt vad Lunds kommun med omnejd heter och bara skratta åt er stackare som tänker stanna där och bli alldeles mossiga.
Fast.... allt detta får väl bli uppfyllt efter ett tag av kneg på Värnhem. Men det är ganska mysigt att ta hand om förvirrade pensionärer och låtsas att man vet allt om den där jättedyra Chevré-osten rullad i aska som man egentligen själv äter lika gärna som en skål med hundmat. 

Idag ska jag och Sara plugga. Vi ska lära oss allt Kabbalah-religionen och varför Madonna och Britney hänger sig åt denna mystiska lära. OJ, intressesmurfen dansar av lycka...  

Men först så väntar min motionscykel samt MTV på mig nere i källaren. Hejdå, helgens drinkar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback