en ytterst liiten up to date

Woh, vad jag plötsligt åter fick arslet fullt av saker att ta tag i. Skola, jobb och plikter. Bla bla blaaa. Och dagarna i skolan har känts så otroligt långa (även om undertecknad på olika sätt lyckats missa över hälften av veckans lektioner) utan min kära Sara. Att inte få höra ett endaste ord från henne (inte ens ett ååååh, vad jag är trött på den här skolaaan) eller få se hennes avundsvärda bambi-ögon på en hel vecka har verkligen hällt sirap i tiden - dvs gjort den fruuktansvärt trögflytande.
 
Men what the fuck. Nästa vecka är det PRAG, vänner. Inte för att jag fattat det än, men herrejävlar vad kul det kommer bli. Jag kan inte bärga mig tills jag o Tilda gör repris på vår feta resa i somras. Och jag ser fram emot en djupdykning bland alla olika nationaliteter.. Gärna australienare och norrmän, tack.

Men först lite plugg, jobb och tråkigheter. Puh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback