sjupp

Hej! Jag har blivit sjuk, som vanligt i rattan tid.  Feber o halsont o hela kitet:) Dessutom har vi under tva natter delat ett garanterat syrefritt (och jag skojar inte) rum med en kedjerokande och forkyld stockholmska som hallit oss vakna om natterna. Forst genom sina hostattacker (hon pastar forkylning - jag sager KOL) och sedan vid tva-tre-tiden nar hon somnat har hon gjort oss tjansten att byta ovasen fran hostningar till det basta av allt - SsSnaaarkningar! OH, god I love it!
Men... trots allt kanner jag mig mer levande nu an innan. Livet borjar ta form har. Har oppnat bankkonto, fixat sim-kort och allting. Man kanner sig ju nastan som en riktig Aussie. (men nej, mamma, SA bra trivs jag inte. jag kommer hem)

Dock langtar vi nu bort fran Sydney. SOm de avantyrslystna kvinnor vi ar planerar vi nu aven att satsa massa cash pa att ta oss inat i landet efter Darwin och Kakadu-park och halsa pa i Alice Springs. Men.. det far ju bli efter tva manader av Mango Madness. (och Li, vi kommer vara fett mycket tuffare an vad du tror =D)

Vi fick lamna vara halmstads-damer, Emma och Sofia, haromdan nar de drog vidare till Bondi. Men vi har nu funnit Norrland i form av tva schona snubbar, Manne och David, som vi spenderat en del tid och hittepo med. Och det fetaste av allt. Sjupp-ljudet finns pa riktigt!

Kommentarer
Postat av: Axelsson

Åhh vad grymma ni e tjejer=) Tror ni kommer klara av mangojobbet hur bra som helst. Kan nog va lätt o vilja ge upp i början men de e bara o kämpa på. Jätte kul o läsa om hur ni har de, keep up the writing! O njut av varje sekund där nere för den kommer inte igen! Pusspuss

2007-10-02 @ 16:06:40
Postat av: Anonym

stina, när hade du tänkt presentera ditt nya nr så att man kan få sms:a dig? <3

2007-10-02 @ 17:16:26
Postat av: Anonym

det föregående inlägget var iaf från mig, sara (lund);)

2007-10-02 @ 17:17:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback