sweet

saaa, dar stack vara BASTA norrlanningar for att plocka bananer i Cairns. Liiiiite bull alltsa. men vi far ju forsoka ses igen.. (eeh) Anyhow, sa kommer vi ha tva lite mindre balla (dock inte oballa) dagar har i sydney utan dem.
 
Idag har vi gjort..eh. ingenting. men det kan ju ocksa vara kul:)

har fatt en del forfragningar angaende mobilnummer, och sahar ar tyvarr fallet: jag kommer INTE att kunna anvanda min lur att ringa hem med har nere. WTC var aven bristande pa denna punkten sa vi fick Aussie-vodafone istallet. Trist men sant. jag lovar att foroska halla kontaktenmed alla sa gott jag kan anda!

Vi har lyckats (efter den heeel del besvar) att lagga upp en lite brakdel av vara bilder pa diverse sdior. Mina finner ni (sjalvklart) pa Facan: http://www.facebook.com/album.php?aid=24376&id=717721884 

Kolla Sannes blogg for att se info om hennes! (lank finns langst ne rpa min blogg)

Hon ar for ovrigt varldens basta reskompis, sa till alla er som inte reser med henne: SYND!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback