Tonight - Darwin

Ikvall aker vi alltsa over hela stora Aussie och landar i den tropiska huvudstaden - Darwin. Tim pa WTC gratulerade oss for att vi kommer hamna i en stad full med aborginer och psychon i stil med den galne mordaren i Back to Wolf Creek, en film som laskigt nog ar baserad pa en sann handelse. For er som inte har sett den ska jag inte gora er oroliga genom att ga igenom handlingen... Men nagot sager mig att stan inte skulle ha 100.000 invanare om allihop var mordare.
Sa jag antar att han skamtade:)

I vilket fall, bilder fran Surf Camp och pa diverse andra smasaker (som mina nya heta och ROSA sunnies)  finns nu tillgangliga pa Facan: http://www.facebook.com/album.php?aid=25532&l=feee6&id=717721884

Ikvall drar viii! (denna gangen ar det pa riktigt..hrm) och som sagt tidigigare sa kommer vi verkligen inte kunna uppdatera vara bloggar o liknande alls ofta. Max en gang i veckan. Men var inte orliga, vi har det sakerligen braa daruppe anda. Vi har en grym chef, luftkonditionering... och hur mycket mango som helst att ata. Och vi blir sakert polare med en och en annan aborgin och ett par psychon som kan skydda oss mot andra psychon... Och vi lar oss nog undvika de hariga spindlarna i toalettstolarna och sa blir vi sakert skillade pa ormtjusning. Det blir grymt:)

Vi hors!

Kommentarer
Postat av: Mira

Nice! Precis som Outback Jack, men en snygg Stina istället=) Krossa de där spindlarna! haha Puss

2007-10-15 @ 18:45:49
Postat av: Mohamed

jag saknar dej baby..hur har du det då? puss pusss

2007-10-26 @ 21:13:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback