yikes!

(notera alla mina nya aussie-uttryck)

Anyhow, dude, we recently got bad news.
Var lilla mangofarm visade sig inte som utlovat ligga nara till "staden" Darwin,
utan den ligger snarare ute i bushen. UTAN varesig betaltelefoner eller internet,
knappt ens mottagning pa mobilen. Sweet.

Tva-tre ganger i veckan kommer vi kunna ta oss in
till civiliasationen och ge er livstecken. Sa SNALLA bli inte oroliga.
Vi har kopt bade skitfula arbetsbyxor och Dundee-hattar for att klara livet i bushen.

Just nu sysslar jag o Sanne med pepp-talk tillsammans med en brud har pa var "arbetsformedling":
Vi delar ju faktiskt EXAKT samma situation med 50 andra stackare som alla kan vanda sig
till Work and Travel ifall det ar nagot. Och inte en jakel pa jorden kan tvinga oss att stanna
i tva manader dar om vi inte vill. Det forsta vi komme rgora pa plats i Darwin ar att kolla efter
nya jobb. For sen ska vi RESA, RESA utav bara fanken.

Inatt dromde jag om min familj, mina vanner och kottbullar, nystekta pannkakor och jordgubbar.
KAnske ett tecken pa vad det ar jag aldrig nansin kommer klara mig utan, oavsett hur fett det ar har nere?

Kommentarer
Postat av: Mohamud

baby saknade dej;) hoppas att du har det bra..puss puss love

2007-10-05 @ 19:52:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback