At Mimmi's

Jahapp, sitter just nu i ett hus i Åkarp. Närmare bestämt Mimmis hus. Och jag är minst sagt fylld av nostalgi och de vackra minnena från ungefär ett år kommer tillbaka och jag minns det där ljuva pirret i magen som Mimmi har just nu.
Hon ska nämligen på bal idag. Den lille jäveln. Jag är inte alls avundsjuk på henne och hennes rosa klänning, glassiga smycken dyra smink och år av planering... Inte alls.. Mitt liv är ju sååå händelserikt just nu. Massa events, planer och glitter o glamour. Maaassor. Jag är inte bitter :)
Men i vilket fall så har jag fått  äran att få sminka henne inför denna stora kväll. Och därmed är jag nu ytterst nervös..Tänk om jag förstör hennes ljuva outfit?

fast hon är ändå så snygg, så det märks nog inte i så fall.

Wish the star-stylist good luck folks!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback