På er begäran

-"Varför uppdaterar du aldrig din blogg längre?"
-"Ehm... jag vet inte.. antar bara att folk inte är alldeles roade av att läsa en detaljerad beskrivning om hur man skär ost, skivar salami, brer smör på en bulle eller lagar rödbetssallad...?"



För detta och ibland lite träning följt av akutenvistelser med sina vänner är väl det man gör om dagarna... Fast det sistnämnda sker mindre sällan, dock.  

Dagens SMS"Hej! Vi är på akuten.. Ta fram Chorizokorven! Puss"



Jag börjar få ett begär av ett par meningsfulla mål att sträva mot. När min blogg inte kan handla om annat än den nya Parmaskinkan och Gruyéreosten i delikatessdisken på Coop Extra (no offense, jag älskar er) och livet går i sina samma gamla äta-jobba-sova-lunk utan ljuset långt där framme i tunneln blir man nästan lite smått deprimerad. Jag vill ha nåt att bita i. En morot att jaga... 

Men var inte orolig, planen är under uppbyggnad. Aight?:)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback