Sjuk i betongstaden - Stina tycker synd om sig sjalv nar ingen annan ar tillganglig

JAG AR SJUK!

Stackars stackars miiig!

Det enda min lata kropp orkar ta sig an ar att satta sig framfor den fyrkantiga pengaforintaren - namligen datorn. Global Gossip ligger inte alldeles for langt fran vart lyxiga hostel. Ett hostel som for ovrigt ar sjuuukt lyxigt. De har gratis tacken och kuddar som till och med ar tjocka och - hor och hapna - de har SANGLAMPOR! Vilket innnebar att man kan lasa precis hur lange man vill pa kvallarna utan att stora andra. Varldens basta hostel att vara sjuk pa.

For det AR synd om mig.. Jag lag i sangen 13 timmar i strack och var SA sjuk. Sen gick jag upp och at frukost och sen gick jag och la mig ett par timmar igen och OJ sa sjuk jag var. Snart ska jag ga tillbaka och vara ANNU sjukare. Har sakert 50 graders feber. Minst.

Det ar till med sa synd om mig att Sanne och jag fick ga ga ut och ata sushi och sen fick hon bjuda mig pa en mud scone fran baker's delight sa att jag - om mojligt - nagonsin blir frisk igen.

Ni maste nog ringa mig hemmifran nu och saga hej och prata med mig. Eller..det kanske far bli ett hejda. For jag dor nog snart. Nu har jag sakert 60 graders feber, sa jag maste ga och lagga mig igen.

Har jag sagt att jag alskar er?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback