KLIA - Hejda frihet&aventyr. Hej verklighet..!

Woh. Har har jag statt forr och skrivit blogg pa universums langsammaste datorer pa Kuala Lumpur International Airport... Det var ganska exakt 7 och en halv manad sen sist. Men denna gangen ar inte riiiktigt som forra. Lite mer van, liite mindre nervos. Och - faktiskt - alldeles redo for att aka hem och ta tag i mitt liv. Hade du fragat for en vecka sen hur jag kande infor hemresan hade jag kort och gott svarat:

"ANGEST"

Men nu kanns det helt..okej. Denna dagen skulle komma nan gang och har ar den. Och hur lange till hade jag klarat mig utan mina narmsta darhemma? Inte lange till. Jag sakner er for mycket. Alldeles for mycket.
Jag har haft the time of my life (Sahar langt.. the happy times ar inte over an. Be sure) och mitt riktiga liv vantar darhemma. OCH MINA RIKTIGA VANNER, HUND OCH FAMILJ!!!

Jag star har med min Starbucks-kaffe (som skulle vara en svart med lite mjolk men som visade sig bli en latte med extra mjolk..Well, nevermind) och kampar for att halla ogonen oppna. Mitt flyg mot verkligheten lyfter om ganska exakt en timme och denna kvall landar jag i mitt platta Skane och mottages av mina foraldrar samt HASSE. Min alskade gosiga, tjocka, underbara och ibland smatt trogtankande hund.
Min storsta oro just nu ar huruvida han minns mig eller ej. Hall tummarna.

Sen ar det dags for att beta av kramar, glajdetarar och skratt med mina kara vanner foljt av frisorbesok (BIGTIME, ser ut som en javla hippie), bankbesok, Gerdabesok, stadsbesok und so weiter und so weiter.

Beloved Sweden, Alskade Sverige: Beware, here I come.  

Kommentarer
Postat av: Sanne

Jag blir tårögd och får gåshud! ÅÅH! Snart ska vi träffas igen!

2008-05-10 @ 10:12:47
Postat av: lisa

stina du e ju nästan hemma.. =) men får vänta 4 veckor till innan vi ses, men då du!
saknar dig vännen, hörs pussar

2008-05-10 @ 10:59:46
Postat av: Amina

Å Stina!Shit hade velat vara där och ta emot dig:)Kan inte fatta att du varit borta så länge, tiden har gått såå fort!

Trevlig hemresa!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback