Ed, ed, edddiieeee

You only call me when you're drunk
I guess you have me on speed-dial
For your eyesight is too blurred, to text me any words

As dreamers we'd scream all the songs
That we'd known all our lives off the roofs of the city bankers
Break in the windows, burn all the documents

Rich daddy's boys bunch of...

Min Gud

Nu kommer det där murriga vädret igen, gråskala, höstlöv, vinande vindar. En känsla av en slags bekväm uppgivenhet. Man går liksom i ide. Och då kommer han alltid tillbaka till mig, den hitills enda Mannen i mitt liv. (trots sin fru och sitt barn) Han, den enda vars ord kan få mig att gråta när jag är glad och le när jag är ledsen. 
Fuck all funkig elektro och stenhårda rockdängor. Ed Harcourt är och förblir min kung. Now and forever on. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback