GOOD NEWS!

Ursakta alla ni som mejlar mig utan att fa svar, men hotmail ar lite svarkort har pa wtc centre...och har ar gratis internet sa jag maste ju utnyttja det sa mkt som mojligt...:) men sluta for fan inte mejla for det funkar ibland. och snart kommer jag inte vara kvar har anda...

for...

VI HAR FATT JOBB!!! Nasta helg hoppar vi pa flyget och aker tvars over kontinenten och landar i Crocidile Dundees place - DARWIN! Har ska vi spendera tva manader med att plocka mango i sjukt stekande varme, langarmade trojor, solhatt och JEANS! Schont som fan, dude. Men sa javla fedt! INga jobbiga svenska brats och australienskt stureplan. Bara ormar, mangos och sma sota ludna och gosvanliga spindlar..! Me like!

Plotsligt ar allting roligt igen, var lite orolig dar ett tag. Men nu ar vi pa g som fan!

Enda nackdelen ar nu att vi missar Idol... Men vi kollar uppdateringar pa natet - VARJE dag:)

 

Kommentarer
Postat av: Häni

JÄVLAR vilket flyt ni veckar ha! Grattis till jobbet!
Idag ska jag nog flytta. Allt i mitt liv är helt absurt flytande och jag har inte koll pâ nâgonting. Dessutom är det Lundensare som jag känner i stan nu sâ jag mâste ju träffa dem. AH!
(Fett impad av dina uppdateringar btw).
puzzzzzzzzzzz

2007-09-28 @ 11:40:16
Postat av: Sara (lund)

IDOL?! HAHA,kära du, jag kan med all säkerhet säga att du inte missar ett dugg, IDOL SUGER i år :/
jag saknar dig meeeegamycket, när regnet bara öser ner här i sverige tänker jag på dig och hettan i aussie och snart är jag på bra humör igen!

2007-09-28 @ 11:43:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback