kraftigt hjarnslapp

Jag har levt med grava somnproblem, sovit skadligt lite och gatt pa somntabletter. Men jag har nog ALDRIG varit sa trott som idag. Jag sover som ett barn 12 (ja,TOLV. STINA sov 12 timmar!) och vaknar av att sanne ar hungrig och fragar vart jag blev av.Jagflyger upp och inser att jag last in alla mina vardesaker i ett skap pa rummet. ALLTING, inklusive nykeln till laset.... SA, jag fick be den sote surfduden i receptionen att bryta upp det.Detta gor han valvilligt samtidigt som han garvar at min psykiska franvaro och pasar under ogonen. sweet.
Sen, nar jag valkommit in i skapet sa inser jag att nagat fattas... JUST DET.Mitt pass! Varfor inte liksom?
Men efter att ha vant upponer pa all min packning ett antal ganger ochyttrat x svordomar och stortat ner till sanne med graten i halsen tittar hon lugnt i sin vaska och hittar dar tva pass... Varav ett ar mitt. Det laskiga ar att jag intehur det hamnade dar.

Pa vag hit garjag som anligt i min trotta varld och den gjorde mig tydligen ocksa fargblind, sa jag lyckas missa att den grona gubben blivit rod och gar ut pa gatan framfor en hysteriskt tutande sparvagn. Och da lycades jag darmed skramma liet  ur hala sydney utan att iktigt marka det sjalv forran alla bakom mig borjade skrika.
thanks forsavning my life,aussie.

Men var inte oroliga darhemma. Jag ska sova,ochtills dess har sanne lovat att ha mig i koppel...    

Kommentarer
Postat av: lisa

fy va kul att du uppdaterar så mkt sötnos...redan fått jobb, grymt skönt =) då kan du ta de lite lugnt ute på landet, sova o sånt...!
håll nu reda på dina saker gumman, vi hörs!
njut massa o ta hand om dig, puss puss

2007-09-29 @ 10:42:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback