Sydney, dag 3

G'day

Idag ar det var tredje dag i Sydney och an salange har det mesta varit kaos. servicen var langt ifran det i forvantat och jag undrar verkligen  vad alla mina extra pengar utover flyg och forsakringar har gatt till...
Vara planer arfran borjan att stanna i sydney ett tag o bo pa bondi beach (som sofia sager: "sydneys stureplan") men i insag att vi just nu inte pallade att ha akt till andra sidan jorden for att festa och umgas med svenskar. for pa den fronten ar man ju ganska valtranad..... sa det far nog bli i slutet istallet.

Vara planer lutar nog istallet  att ge oss pa en bustrip och leva livet oh slosa pengar ett tag. DE e najs.

O kopa billigt ladvin, ata grot och koka nudlar. Fast nudlar ar fan dyra har nere! taca vet jag 5 for tio pa coop.

Lyckades ringa hem igar. SKont! For mitt nya simkort funkar ungefar lika bra som servicen.

I'm coming back.
Love ya'll
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback