Check

Såja, då var min checklista för mitt nya anständiga liv 100% avkryssad...

  • Först ut var projektet att klippa av håret. Det gick bra, ingen märkte nåt, men jag kände mig som en riktig människa igen efter 8 månaders frisörvägran och med minst tio centimeter kortare hår.
  • Nästa steg var träningen. Det gick också bra.. Jag har börjat känna av mina forna muskler igen. Och fått nya bästisar på Slim and Tone.
  • Den normala dygnsrytmen fixade jag lätt.. Fast, jag har dock sabbat det under de senaste veckorna då jag motvilligt vaknat klockan 5 och däckat av utmattning kl 21 (okej.. nästan) varenda dag. Det kallar jag inte särskilt normalt...
  • Skaffa jobb. Jo det gjorde jag. Med besked, Coop mitt älskade lilla Coop. 25 timmar om dygnet, 8 dagar i veckan. Gotta love it.
  • Anständig musiksmak? Mjo, jag har lagt till lite mognare inslag, typ mjukrock och återförälskat mig i min gamla Ed Harcourt. Men folk klagar väl fortfarande på min "dåliga" electro-smak...
  • MEN, det bästa, mognaste, satsigaste och VUXNASTE av allt var nämligen gårdagens bravad: Jag skrev in mig på körskola! 

Haha, nej, jag trodde heller aldrig det skulle hända. Men fan vad mogen jag är nu. Fulländad, liksom.


Kommentarer
Postat av: F

Bra jobbat babe!! =D Lova att jag blir den första som får åka med dig! puss (måste ses snart! :|)

2008-07-16 @ 19:47:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback