Sparris sparris i leran dar

Sa, befinner mig just nu i Mildura - en oas mitt i kalaste oken - i sydostra Aussie. Har plockas det sparris tills handerna ar kladda i blasor... och resten av mig i rod lera. 
Jag har nog snart gjort allt som finns att gora i fruktplockningsvarlden, tror jag.

For ovrigt gar livet ganska bra... aven om det aldrig kommer bli som det var med Sanne. (behover nog inte ens beskriva min saknad i ord..den ar stor. och jag ar fortfarande ytterst halv) Men jag har hittat en del nya o trevliga vanner o bekanta som man kan leka med. och ett par asiater som bjuder pa mat.. det basta av allt. OCH - till min stora gladje - imorgon kommer lilla Marie hit och jobbar och bor med mig. Vilket kommer bli valdigt trevligt.

Lanar en laptop av spanska room mate sa jag maste halla mig koortfattad...

Men, jag har det  bra, jag lever, jag sakner er (och min slemmis) OCH jag borjar faktiskt fa ratt grav hemlangtan.

Just for att jag alskar er. Alldeles for mkt:)

Kommentarer
Postat av: häni

Minsann, det finns spanjorer down under också!! Fedt!

När lämnar du Australien? Du kom hem-hem den 10e maj eller hur var det?

Uj, tiden rinner snabbt. jag vet inte när jag kommer hem men antagligen i juni ngn gång. Dock spenderar jag nog sommaren borta men nog hinner vi ses altid! Det komer bli fedt så fedt!

Njut av din sista tid i Aussie!

PUSS!!! und löööv

2008-03-25 @ 21:48:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback