Telefonterror - min sämsta terror

Varför, jag undrar bara varfööör dras alla idioter till mig? What's my crime?!
Det finns inget läskigare än när någon (troligen) okänd människa ringer till en och verkar veta exakt  vem man är, vad man gör och var man befinner sig. Och samtidigt driver en till vansinne genom att snacka massa skit..
För ett tag sedan var det någon som ringde och stönade i mitt telefonsvar (och nej, det var inget stön efter ett hårt träningspass eller så..) sen var det någon "Achmed" som ringde och berättade att han minsann älskade mig (killen visste mitt namn) och han dessutom insisterade när jag berättade att det faktiskt är ganska omöjligt med tanke på att jag inte hade en blekaste aning om vem han var..

Och nu senast ringer nån jävla gök och påstår att han är frisör och klipper folk öööverallt (typ Malmö, Lund, Göteborg, Stockholm.. och Småland) och undrar ifall jag vill ha en gratis klippning. Och även han (eller iallafall de skrattande rösterna i bakgrunden) verkar veta exakt vem jag är. Inget random utvalt telenummer, alltså.

Jag säger bara SLUUUUUUTAAA, jag har faktiskt ont i magen. Det är synd om mig. Och jag må ha ett välutevcklat sinne för humor, men jag ser inte något som helst lustigt i det här. RIGHT?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback