Ack ack ack..

Oj oj oj. Smärta. Smärta i både huvud rygg och bakdel. Tänk er själva att efter två års uppehåll plötsligt bli tvingad tillbaka ner i skolbänken, fastklistrad på en obekväm stol, intryckt med benen under ett hårt bord 6-8 timmar om dagen. Detta efter ett års tid på Coop. Affären där du aldrig gör annat än springer, klättrar, bär, drar eller lyfter. Där musklerna inte vet om något annat tillstånd än trötthet.. Men jag föredrar trötthet framför passivitet. SLIM AND TONE - älskade underbara gym - come and geeeeeeeeeet me! 

Men, dagen har ju liksom andra självklart varit givande. Som vanligt massa inspirerande människomöten, information och lärande. Idag senast möte med organasitaionen IM - Individuell Människohjälp - i Landskrona. Nu väntar jag bara på den slutgiltiga sparken i röven så jag kommer igång med mitt engagemang någonstans...





Och så dagens konstaterande: MALMÖ STAD, gå och lägg dig, jag har mött varenda falafelhaks överman. Topp Falafel i Landskrona! Molto bene. Och den kostar bara 20 riksdaler. Gott skit. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback