Det går utför

Nu är jag trött, riktigt jävla trött. Ikväll kommer jag inte bli något annat än just - trött. Så därför kommer jag - lördagskväll till trots- att väldigt snart ta tag i saken, nämligen vila och troligen råda bot på problemet. Kanske...

Idag har jag: 
... jobbat 7-19 (läs: 12 timmar)
... packat upp närmare 400 kg potatissallad fördelade i 1 kilos-förpackningar
... som mitt nya alter ego The Bitch spankat Gary-Darling med en "piska" gjord av kartong - mitt i affären
... lyssnat på Broder Daniels Whirlwind ca 4 miljoner gånger
... spunnit som en katt när Gary-Darling dansade dirrty med hushållspapper bakom delikatessdisken
... lika stressad som alltid sprungit rakt in i väggen och skadat min höft, min rygg och mitt vänstra ben
... varit hungrig ungefär 99% procent av min vakna tid - trots att jag ätit konstant
... blivit uppringd av ett psykfall som stönade i luren

...verkligen - en gång för alla - insett att min vardag inte är något jag borde blogga om


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback