En ledig onsdag i oktober

ÅH, vad jag älskar denna känslan.. Känslan av att ta tag i livet. Att känna att jag själv styr mitt liv dit jag vill ha det. Det största och tyngsta steget av alla är alltid det första, sen går det lite av sig själv liksom. Inklusive motgångar givetvis, men utan dem hade man aldrig kommit nånstans. Det skriver jag under på.

Men mina planer förblir opublicerade ett tag till. Erfarenheten säger också att planer tenderar att ändras med tiden.. Även om jag nog vet vart jag vill att det ska bära. I stora drag:)


Men en sak vet jag, och det är att såna här höstiga, ruggiga kvällar inomhus med päronkaka med kanel (utan polkagrisar...) kaffe, te och myspys samt Tilda lätt är en av mina bästa kvällar.
Jag vet att änglar finns. Och själsfränder. Ibland får man bara acceptera det övernaturliga.

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback