Updates från svullot

Vaknade imorse - min första lediga dag på en vecka- och kunde konstatera att... jag hade ont ungefär...överallt. Jag kännde mig som Robban såg ut efter att han gosat för mycket med en mango. Väldigt jättesvullen  Känns nu som jag väger 200 kilo (där huvudet säkerligen står för hälften) och min mamma säger att jag ska bli sjuk. IGEN. 

Tog mig dock till andra sidan mitt stora Dalby och körde idag min tionde körlektion. Och farbror Sven påstod sig tro hårt på mitt körkort innan Asien. (HEPP!) Sven är en bra karl..

Varpå jag åt en mesig kalkonmacka tillsammans med min underbara och afrikanska halva till vän som fick dåliga räkor på sin macka. Hennes mamma tycker nog att jag är dålig som återigen sätter massa radikala flyktidéer i hennes dotters huvud. Frågar du mig tycker jag däremot att jag är ganska bra... :)
 
Och jag ska vara vaken igen om 8 timmar i skrivande stund. Och min tankeverksamhet är ungefär lika strukturerad som detta inlägg.

Godnatt.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback