Tankar i frihet

Att ha semester är mitt bästa tillstånd.. Man blir pigg. Man blir glad. Man blir motiverad och man får tid att slappna av. I måndags var känslan av att inte behöva stressa som en skadad iller med adhd mellan alla saker i det närmsta overklig. Nästan lite svagt ångestframkallande. Men jag vande mig fort. Jag till och med hann somna när jag provade känslan att bara lägga mig på soffan i tjugo minuter och bara vila.. utan att för den sakens skulll vara totalt uttömd på energi och halvt döende som normalt sett är den enda giltiga anledningen för ett spontant soff-besök.

Jag trivs.

Dessutom är det en stor dag idag. Jag har två Stora Händelser på agendan.. Två för mig helt nya och revolutionerande upplevelser att ta mig an. Nämligen:

- Mitt livs första körlektion
samt
-Mitt livs första nations-besök

Today's the Day with the capital D.


Kommentarer
Postat av: lisa

men stina hallå... nu glömde du väll din första universitetslektion! de va inte illa du. PUSS

2008-09-03 @ 23:17:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback