Cus I'm a KG-gangstah, yes I am

Idag är det en förbannat bra dag. Så bra att jag måste ta ut tummen och skriva ett blogginlägg (vet ju att jag faktiskt har några trogna läsare som hänger med trots allt.. Tack!)

Såhär: Det börjar med att jag får ett sms från mina kära vän Cornelia, med en bekräftelse om att min nya hyresvärd Lisa låter mig betala en tredjedel av hennes hyra i utbyte mot ett luftigt vardagsrum på Klostergården, Lund. En bekräftelse som innebär att jag inom väldigt snar framtid är en del av Lisa-Cornelia-Stina-kollektivet på Sunnanväg. En bekräftelse som också innebär att jag slipper titulera mig själv som Fröken Bonnabrud från Daaulby som alltid måste välja mellan sista bussen hem eller en taxi för 500 lusidurer (alternativt "sova på okänd mans soffa", vilket för min del alltid hellre blir just taxi för en mindre förmögenhet.. det kostar att vara fina flickan)
Det kommer också innebära ett stegs mindre pendlande till Landskrona, där jag inom en vecka (7 fckn dagar!! Krejsi!) kommer påbörja mina studier. Wawawiwa.

NU jävlar händer det grejor. 


Smashing thing nummer två var helkvällen på Viking (ja, Dalby har ju några highlights ändå..) med Tilda följt av öppning av ett paket som färdats över Atlanten med klänningar, tröjor och toppar till oss. Och gratis smycken... Detta blev en lyckad öppning - följt av privat mannekänguppvisning till Susanne - som gjorde mig lite fattigare men många heta plagg rikare. Så trots att vi la en mindre förmögenhet på att få det hemskickat "snabbt" så var det ändå värt väntan. Forever 21 - me likey. 



Mitt bästa fynd. Undrar ifall det leder till många ragg...? 

Kommentarer
Postat av: Sanne

Den tröjan är ju bara sååå sant i mitt liv xD Borde köpa en sån och rita håret rött :)

2009-08-18 @ 09:51:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback