Hey ho, let's goooo

Såååja, nu börjar framtiden trona upp sig något sånär igen. Något hände där, något, någon och några skymde min glasklara sikt. Som den drömmare man är, så är man ingenting utan just - drömmarna. Och av nån anledning så försvann de..

Men den psykiska och fysiska hälsobarometern pekar månne på rätt håll nu? Tillbaka på jobb på två ben snart med? Probably.

Det är ju NYTT ÅR, liksom. Nya möjligheter och allt det där. En chans att starta om och glömma de förgångna. För det som hände förra året är ju i teorin utraderat.. Tack vare nån klipsk jävel för 2009 år sedan som kom på att det nog vore en bra idé att...tiden (??).. startade då  och att det också vore en bra idé att låta alla stackare med ångest få en chans att starta om var 365:e dag. Och bestämma sig för att gå ner i vikt, sluta röka o bli bättre människor.. Schysst som fan, faktiskt. Om man nu inte har förmågan och viljestyrkan att göra det vid någon annan tid på året, förstås. Jag tror jag tillhör den sistnämnda kategorin, för jag skiter fullständigt i det nya året. Mitt liv ska bli fett igen, Detta beslut taget oavsett om det är den 2:e januari eller 15 september..

Jag konstaterar härmed att Stina snart är back on track. Var seriöst orolig där ett tag... Men först: SOVA VIDARE!




Åh, glöm alla tdigare love-stories, btw. Min stora kärlek för tillfälet heter inget annat än Pete. Pete Doherty.
Min dator spelar för tillfället inget annat än Babyshambles och Libertines. Dock tror jag att varenda låt någonsin skapad av dito band finns representerade. Så jätteenformigt är det inte.. Inte så farligt.


Kommentarer
Postat av: Anneli

Hej min lilla Stina!

Vi måste träffas snart. Du måste se min (eller rättare sagt min & Stoffes) lägenhet! Är du ledig någon gång snart och känner för en fika i soffan på Torget 6?

Kramar Anneli


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback