Längtan och lycka

JAAA, vaknade imorse efter ännu en natt av medvetslös totalt drömlös och underbar sömn.. Jag lagade lite frukost, satte mig i köket. Läste Sydsvenskan.. Kom till B-delen och fan en liiiten notis som löd ungefär "Pete Doherty spelar på KB i Malmö 5 december"
Och innan någon hann säga FAAN va nice! hade jag rusat till datorn och köpt två biljetter. (releasedatum idag 29/7) En till mig och en till Ellen. Och dagens - och hela höstens - lycka är nu gjord.
 
Åh, min nerknarkade lilla gullegris, äntligen ska jag få se dig live. Om du nu kommer dit, vill säga.. Eller om du överhuvudtaget lever tills dess. Jag hoppas stenhårt iallafall... Och det är mer än värt att satsa 350 spänn på.




På tal om längtan och gullegrisar. I mars -10 kommer den äntligen.. Tim Burton, Johnny Depp och Helena Bonham-Carter mf.l återigen i en säkerligen lyckad sagofilm.. Alice in Wonderland. Det jobbiga är att jag troligen missar premiären eftersom jag nog befinner mig i Indien eller Bangladesh.. Något säger mig att dom inte är lika Tim Burton-galna som jag...
Anyway, hittade en sneakapeak på filmen på msn.se. Cheeeck it out:

http://video.msn.com/?mkt=sv-se&vid=f5683698-1a4c-4560-8aff-
2095c9acfa9b&from=SVSE_WOWTV&tab=m1193650393955

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback