Ledighet overflow

Yepp, Navid och Gudarna är bäst. Och Hanna. Och Maya. Och Marie. Och tre-öls-berusning.
Och det hjälpte mitt psyke upp på respektabel nivå igen. Vill passa på att tipsa om Navids geniala bloggprojekt 365 saker du kan göra 
http://www.365saker.se/


Hjälp! Jag hade missuppfattat mitt arbetsschema. Efter att varit inställd på en sista stadig arbetshelg blev jag informerad om att den sista helgen på Coop för min del var den när jag låg nerbäddad i sängen med en värmedyna under mig och obeskrivlig smärta i ryggen. Likaså var jag säker på att även denna dag skulle spenderas där. Men nej, inte det.

Vilket innebär att jag har 3 (TRE!) oplanerade dagar av ledighet. HJÄLP. Vad gör man med tiden?? 



Jag vaktar min brevlåda noga. Väldigt noga. Bosse från Stockholm - killen vilken vi betalat massa cash för att fixa våra resprylar - skulle för en evighet sen skickat våra visum, resplan, diverse info SAMT våra pass. Hallå, vi sticker om tre veckor och killen sitter och håller på våra pass!! Bosse i Stockholm - för faaan!
Folk frågar ifall jag har resfeber. Ifall jag är nervös.. Ifall jag börjat packa. Då svarar jag:

NEEEEJ, för jag fattar inte att vi ska åka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback