Bulldozer

Gick nyss in mina nyinköpta walking-boots direktimporterade från Sko-Lådan i Hurva (jaa jaa, jag skulle ut och skilla upp min körteknik..och Hurva har jag aldrig kört till. Finns det egentligen nån som gjort det?) som kan vara bra att ha när man ska ut och spatsera i Gobi-öknen och leva på kokt get, getmjölk och getost med getmarinerade grönsaker.. Mongoliet har efter Lisas erfarenhet liksom blivit definierat GET.

I vilket fall, tillbaka till skorna. De var sköna, billiga (bra eftersom jag tänkt skänka dem till en behövande mongol och samtidigt lätta på packningen) - men det bästa av allt var namnet på märket: BULLDOZER

No Gobi-desert will ever mess with my feet, man!






MINA res-buddies. Bara MINA! Mina bästa dessutom. (Flåt, Tilda..lånade lite från din Facebook..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback