Blodsockermonstret kan anfalla

ÅÅH, frukost kl 06.00. Ett äpple vid tio, ett blodsocker lägre än Glocalnet vid 12 och inte lunch förrän klockan 14!!! Min mat-klocka hade ju för fan blivit snoozad hundra gånger om. Gissa vem som var kinkig när hon kom hem och fann minst 20 pluggande, högljudda LTH:are i köket där min efterlängtade mat skulle tillagas. Oj oj ooooj.

Men nu är jag utfodrad, mätt och belåten och livet är återigen lika vackert och behagligt som det brukar. Och LTH:arna är riktigt trevliga, till och med.

Den nalkande kvällen ser ut att bli bra. Många nya fina vänner väntas och jordnötsmuffins med nougatfyllning ska tillagas. (Mathilda Brandin, älskade, du äga EJ tillträde till min lägenhet denna kväll...)


Så nu är det städning på högvarv på agendan... Och det är ju bara att konstatera att alla fina ting har en baksida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback