Major Skallebank

Är nu i början av en rejäl painkiller-behandling och därmed kapabel till att skriva ner min klagan: 
Jag vill inte va gnällig. Jag vill verkligen inte det.. Men VAAARFÖR gör det så ont i mitt huvud?!  Här testar man allt. Överdos av Alvedon, massa sömn.. total passivitet i ryggläge med ögonen slutna i timtal bara för att..ja.. det är det enda man kan göra när det känns som nån satt ett skruvstäd över mina tinningar och skruvat fast det jävligt hårt. Världens sötaste Slim-and-tone-Camillas tips om spikmattan då? Jovars, det kändes som ett intensivhångel med en igelkott första minuterna.. Men efter ett tag infann sig en enorm lättnad. och huvudvärken släppte mirakulöst.. I fem minuter. Sju kanske.

Suck.

Förresten, vid den senaste filmkvällen utnämnde vi Tidernas Läskigaste/Skabbigaste/Fulaste Bad Guy Inom Katergorin Skräckis. Vi såg den spanska rysaren "Pans labyrint" och här är den överlägsne vinnaren:



Kommentarer
Postat av: Anonym

han (hon!?) har schyssta gäddhäng, jobbat på de länge tror jag :P

2009-09-13 @ 20:48:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback