Pluggmaster goes youtube

Jössesamalia vilken produktiv morgon jag haft!! Har bara röjt undan skolarbete som en trålare röjer torsk i Östersjön. Fan vad jag är bra.

Så nu ska jag belöna mig själv med att hänga på youtube och garva en stund, tänkte presentera några exempel på höjden av humor:



Ett ljuvt exempel på barndomsminnen som jag fick skickat till mig av Emmelie. Lika kul då som nu..



En bafylledag hemma hos mig.. och Ellen plockar fram detta klipp. Resultat: asflabb, rulla-runt-på-golvet-flabb..samt cirka en mijlon repetitioner av detta korta lilla klipp. Och förmodligen en livstids beroende.



Sist men inte minst presenterar jag här mannen i mitt liv, som jag fick presenterad till mig av Robert. Tack, TACK Robert! Nu måste jag bara finna honom live...


Enjoy!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ellen ståhl likes this

2009-09-22 @ 17:12:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback