Satisfaction

Nejnejnej... Jag har inte vunnit på Lotto. Jag har inte köpt massa nya dyra kläder. Jag har inte fått några oväntade presenter..Jag är definitivt inte förälskad och puttinuttig. Det finns ingen prins med en vit springare. Inte så långt mina blå ögon kan nå.

Det är mörkt, det regnar.. det blåser. Som det alltid gör i denna draghåla a.k.a Skåne. Jag fick idag gå en halvtimme med en packning på säkert 15 kg.. I motvind. I ösregn. Utan jacka. Jättehungrig. Såg ut som en fågelskrämma när jag kom hem. Bara för att jag missade en bussjävel.
Jag har huvudvärk. Ont i ryggen..

Men jag är ändå så.. nöjd. Med allt. Glad. Helt ärligt, riktigt jävla..typ.. lycklig. Om man kan kalla det så? Just nu i exakt detta ögonblick känns det som att jag är påväg precis dit jag vill. Sakerna jag tar mig an (de är många) just nu är de jag vill göra. Och framförallt de som leder ett steg närmre mot mina mål. För att citera några goda vänner härstammande från Östgöta-trakten: Jag har röven full, så att säga.
Men jag gillar det. Oj vad jag gillar det.

Är man en dålig svensk om man skriver såhär?


En liten sneak-a-peak på kommande åtaganden - läs här:  
http://abcsweden.org/abc/?cat=21 Mer info kommer snarast. Orkar du inte läsa om det nu, så kommer det garanterat fram igen. Jag lovar. Jag lovar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback