gråskala

Någon har gjort intrång i mitt huvud och sitter just nu och bankar aggresivt med något väldigt hårt mot insidan av mitt skallben. Och jag skojar inte, det gör ont. Dagen har fram tills nu tillbringats i horisontalt läge under ett fluffigt duntäcke tillsammans med en kopp te. Kollade lite på Batman Begins på Canal +, men inte fan kunde jag hålla koncentrationen på den svarta lädermänniskan och hans elaka polare två och en halv timme. 

Jävla helg. Efter två dagars hårt slit bakom delikatessdisken räknar man ju med att få lite nöje i livet. Kanske i form av en utekväll med Tess, men nej. Istället ringer telefonen och levererar otrevlig information. Denna orättvisa jävla världen ska alltid ställa till det. Alltid. Jag hatar att det alltid är de oskyldiga som drabbas av ondskans makter, de som man inte kan göra något åt. De som ingen bär skuld för. Och jag blir så jävla ledsen när allt ska drabba dig, eller rättare sagt din omgivning och det som gör dig lycklig. Be strong, beloved bro! Vi finns alltid här.

Kommentarer
Postat av: Sara

2007-02-25 @ 15:59:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback