one day I'll fly away

På Gamla Veberödsvägen 7 i Dalby råder idag en aningen tryckt stämning. Det skulle kunna jämföras med en lokal fylld med extremt lättantändlig gas som bara skulle behöva en liten liten gnista från en tändare för att sprängas i miljontals partiklar. Jag antar att dessa 18 år av idyllisk familjelycka (även om detta tvista de lärda) snart borde få ett slut. För vår hälsas bästa. Mamma och Pappa, jag älskar er över allt, ni är mina bästa vänner och de bästa föräldrar jag kan tänka mig och det menar jag ända innifrån djupet av mitt hjärta. Men ibland vill jag bara andas.
Den lilla pippifågeln vill lära sig flyga själv förstår ni.

Jag behöver musik också. Jag har nyss spelat i sönder Snoop Dogg - Let's get blown och blivit snuvad på lyckan jag upplevde när jag trodde att även min musik från min kraschade dator hade klarat sig. Usch, vilken besvikelse att upptäcka att hela ens livsverk måste göras om från början.
Men min loggbok fick jag tillbaka OCH mina texter till Litterär Gestaltning (they are all for you, gorgeous teacher) och det innebär att jag blivit besparad på åtskilliga timmar framför datorn.

Nej, nu måste jag hitta en anledning att gå ut i köket och råka gå förbi påsen med Maggans supermüsli och bara smaka liiite... för tionde gången den senaste timmen.

Kommentarer
Postat av: Hanny

Det dröjer nog inte länge förrän du har ditt eget lilla crib baby.

I love and miss u, we sooo gotta talk.
btw, you blog is fabolous, darling!

2007-02-07 @ 09:19:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback