Trött och pissed

Det är när det börjar bli såhär som man ska säga stopp. När man tappar kontrollen över det som egentligen betyder något, när man hellre drar sig undan och deppar i ensamhet.  Been there, done that you know. Och jag ska göra det som är bäst för mig själv, precis som du sa, doctor. Har jag sagt att jag aldrig ska fälla en tår i onödan igen, så menar jag det också. You'll never break this heart of stone.

A selfish act, she's full aware, but the best one she's done yet.
With tired eyes and steady hands she'll smoke her one last cigarette

Ikväll var bäst i alla fall! God mat, god tårta och god champagne. Ni flickor (och Mohamed) är alldeles underbara.
Tack Hanny love, för världens mysigaste kalas.

Kommentarer
Postat av: Kalle

Du har en mycket intresant blogg. Det känns som om du är en person som passar för att blogga. Ha det bra Stina!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback