6/1-07

Hej och goddag. Idag har jag alltså varit så pretto att jag skapat mig en blogg. För att verkligen göra den personlig har jag då även valt att använda stilmallen "bubblegum". Är det inte bara Stina Gardeståhl i ett rosafluffigt nötskal med strassdekorationer?
 I varje fall, idag är en ganska trög tröttdag. Ingen påtaglig bakfylla, dock. Trots diverse champagnedrinkar,  välförtjänta päronshots och vin. Min hals är ganska sliten, det tar på krafterna att sjunga Black Velvet på Molly's ibland... Särskilt när man inte är helt hemma i texten. Skönt att  Paris Hilt ....eeh ursäka.. Ellen fanns bakom mig som moraliskt stöd.  De ee naajs!

Idag ska jag, hör och häpna, ta min lata kropp till Bråhögsbadet och få den att utföra ett stenhårt syrapass. Well, drömma kan man alltid. Men i vattnet ska jag i alla fall. Det känns lite sorgligt att min framtid som simmare tämligen är oviss. Men jag ska i alla fall få mig ett eget litet gäng småbarn att leka djungel i bassängen med två gånger i veckan. Och det är alltid något:)  

Men.. nu ska jag förbereda min vältränade muskler inför ett stadigt träningspass. hum.

take care people

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback