fidelity

Alltså, inte för att min värld rasar samman. Men det som skrämmer mig är hur dumförklarad man kan bli ibland. Jag må vara förvirrad glömsk och tankspridd. Men fan inte dum. Jag har alla mina sinnen i sitt fulla bruk.  Vi lever på samma jord och såna saker når fram till slut, anyhow.
Men jag bryr mig uppriktigt sagt inte. Jag har precis vad jag behöver och det enda jag behöver koncentrera mig på är...ja ni vet... den 14e juni 2007. (och Sara Jönsson heter hon som hjälper mig på vägen)
"Eyes on the price, Violet. Eyes on the price..."


ÅH ÅH ÅH!
Jag har hittat en ny låt som är en sån man verkligen kan spela om och om igen. Det har jag gjort nu i två timmar och jag mår inte ett dugg dåligt. And I'm in love.
And today's lovelist looks like this:
1. Jakob Lindgren
2. Regina Spektor - Fidelity

Ikväll är det äta ute med Tilda som gäller (var vi äter tänker jag låta stå oskrivet..) Sedan tänker vi avrunda kvällen med chill och myspys. Delvis på grund av att vila är bra för kroppen och delvis på grund av min säng måste vara tom efter klockan 06.00 imorgon bitti. Mornin'  AG:s!
Men najs ska vi ha det, Tildalein och Stinelin. Dock inte på Stenaline....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback