haha

jag gillar allas positiv kommentaer angaende mitt flitiga uppdaterande. men njut, det ar salange det finns gratis internet. dvs cirka tva-tre dagar till. sen blir ni inte lika bortskamda. har lite brattom ivag nu, men jag vill bara citera en bekraftelse jag fick fran min arbetsgivare i darwin:

"Fantastic opportunity to work for 2 -3 months in the sub-tropics picking / packing mangoes in the NT starting the 13 October. The job will be picking or packing mangos - no experience is required, and all training will be provided. This role is very hard work, in a very hot and humid climate, and all applicants should be fit, strong and healthy"

hehe, this job is fucking made for me:)

nu ska vi snart ata HAVREGRYNSGROT! For nu borjar livet pa riktigt. God bless budgetmat!

Kommentarer
Postat av: Anonym

älskling, jag är inte aaaaaallls avundsjuk.. hrrmm.. jo det är jag nog, så in i helvete..

2007-09-30 @ 15:34:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback