I'm NOT the muffinman

Ja, så skulle Stina ge sig i färd med att baka muffins till mina kära släktingar som jag ska gråta på imorgon. Riktigt jäkla fancy skulle de bli: ljuvligt chokladiga med fyllning av smälta Dumlekolor och garnering av chokladglasyr och Daim. Men faan va nice!
Jag har inga kommentarer på resultatet. Men jag bör tillägga att bagare inte är det yrke jag planerar att satsa på i framtiden. Och jag vill också passa på att lugna oroliga släktingar som eventuellt läser detta genom att berätta: Jaa, ni slipper dem!

image10


Idag har jag skrivit klart mitt CV. Jag är nästan nöjd. Tittar man snabbt så ser det i alla fall bra ut.... Men jag får nog trots allt ändå använda mig mest av min muntliga förmåga och mina långa ögonfransar när jag ska leta jobb. 

Sen har jag skrivit ut min packlista också. Allt för att se till att jag inte ska glömma något viktigt.

Men något säger mig att jag ändå kommer glömma mitt hjärta hemma.... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback