jetlag i kuala lumpur

TJA!
Vi lever! Och vi fick ratt pa alla biljetter ocg flyg. Just nu befinner vi oss i malaysia och ar kraftigt jetlagade. at frukost klockan 23 igar kvall svensk tid... helt normalt. Jag ar trott som ett djur och vi har 8 timmars flygresa kvar innan vi ar framme i sydney. Sjukt trevliga manniskor vi aker med, trots att de har en del att papeka angaende var dialekt...

har ar det minsann gratis internet pa flyplatsen. Dock leder de nog varldsligan i langsamhet.

Jag saknar er allihop redan. O tro inte att jag inte tanker pa er for det gor jag. Har redan bladdrat i sonder min bok med bilder pa mina karaste..

Ha det giht! snart drar vi vidare och jag aterkommer ytterst snart igen.

Bye mates!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback