Morning my love

Morsning korsning!
NU känns det verkligen BRA. Eller snarare FETT, SKITHÄFTIGT och så jävla härligt att det faktiskt är imorgon vi åker.

Jag och Sanne. Till Australien.

Men faen vilken vecka det varit, ångest ångest ångest. Idag har ångest blivit längtan och skön pirrighet och jag har nästan packat färdigt. Skönt.


Det borde sättas en varningstext på broschyrer som gör reklam för sådana här resor:

"OBS! Vet du med dig att dina släktingar och vänner utmärker sig genom att vara allmänt underbara bör du vidta viss försiktighet samt bunkra upp med ett par hundra kilo snytpapper och dricka massor av vatten för att förebygga vätskebrist vid för mycket gråtande
"



Som sagt har jag välsignats med tre helt otroliga bröder. Dessa tre har dessutom träffat sig de goaste flickvänner man kan tänka sig och två av dem satt de mest underbara barn till världen.
Jag kan inte riktigt uttrycka hur tacksam jag är för att alla dök upp igår, och för alla fina ord ock lyckoönskningar jag fick.
 Tack!




IMORGON ÅKER VI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: larssson

ohh jag vill också till Australien =( =(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback