ny väska & ökande separationsångest

Idag köpte jag en 60 liters big-bauta ryggsäck i sann backpackerstyle. Egentligen ville jag ha en ännu större, men snubben på Stadium tyckte den var för stor för mig. 
FÖR STOR? För MIG? W h a t t h e f u c k!
Min första impuls var att utamana killen i armbrytning för att visa att jag visst är stor och stark. Men sen uppenbarade sig bilden i mina tankar av en Stina som blivit baktung och tappat balansen på grund av för mycket packning i en alldeles för stor väska. Och hur hon likt en skalbagge som hamnat på rygg, hysteriskt ligger och sprattlar med armar och ben i luften utan att kunna ta sig upp.
Så hjälplös och så fruktansvärt pinsam.

Så jag litade på den erfarne killen på Stadium och köpte den lilla... 

Kommentarer
Postat av: Amina

Din me babe!
Du är grym som fan!
Vi hörs innan du sticker okej!
Pussss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback