The shit is bananas

Jaha.. jag har lamnat mangobranschen. Jag har lamnat bagerivarlden och gett mig in i den storsta monkeybusinessen of all - BANANAPACKING! (Coop - fruktavdelningen ar MIN)

Och tur ardet att jag inte lider av spindelfobi... Aven om bananerna ar sprutade tvattade duschade och allt vad de ar kryllardet fortfarande av de hariga "sma" sotnosarna. Tank en stor spindel i Sverige, addera har, gift ochgaddar och multiplicera med (minst) 10 och du har en typisk banan-alskade-aussiespindel framfor dig.
Och OTUR ar det att jag ar normal och intetycker om narfolk roker inomhus dar jag ska bo ata och sova. Speciellt inte mariujana... Och OTUR att jag inte gillar sangar med gropar storre an en insjo eller att forvara mina vardesaker i ett olast rum eller att laga mat i ett kok med en fundernde spisplatta tillsammans med 50 andra. Lite oflyt har ocksa.. vill saga. Men pengarar pengar. minst 9 timmar om dan.. sa har blir vi inte langvariga.

Nasta fredag ar det Cairns igen som galler. Och jul. Och nyar. OCH, sist men inte minst: ALLA vara skandinaviska alsklingspojkar!

See ya! (sager healthy-stina och stoppar appelskrutten i det overfyllda askfatet...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback