forlaaaat!

jag ar saaamst pa att svara till folk. jag ar samst pa att lagga upp bilder och jag var till och med langsammare an sanne i duschen idag! JAG AR EN LAT MANNISKA.

I vilket fall, i Cairns, mina vanner, om en vecka eller tva, DA ska jag lagga upp massor av bilder och svara pa ALLA mejl. Eller i varje fall forsoka.

Idag ar jag aven sa dalig att jag inte hinner skriva en ordentlig blogg ens. Men en short version av laget ar: Vi anlande nyss fran en tredagars tur i kakadu national park och det var nagot av det fetaste an salange, det lovar jag!
Och imorgon bar det av i riktning alice springs skorpioner, bushflies och massa MASSA oken.

MItt hjarta alskar er alla, trots att jag ar lat.

och kolla sannes bilder forresten!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Du är ingen dålig männsik, jag ser det snarare som ett bra tecken att du segar för det betyder att du har det FETT! (Jag har det iofs också fett men efterosm jag har gratis Internet i huset har jag lättare med uppdateringar.. Jag lever ju trots allt i civilisationen och inte i BUSHEN)

Pözzz

2007-11-23 @ 16:00:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback