Hejda Acacia Hills, Hej Kakadu och Alice Springs

Heejsansa! Vi lever, tro det eller ej. Vi lamnade varan alskade mangofarm efter fem veckor av arbete, galenskap och karlek. Aven om min kropp skrek efter civilisation var det otroligt sorgligt och tararna var inte latta att halla tillbaka.

Vara planer nu ar att dra till Kakadu National Park imorgon och leva lite vildmarksliv, sova under stjarnorna, mata krokodiler, paddla kanot, hoppa i vattenfall... you name it. Det kommer bli saa fedt.
Det jobbiga just nu ar att regnperioden narmar sig med stormsteg och ALLT ar blott och fuktigt. Och nar det regnar sa regnar det inte i svensk mening som sma droppar som mjukt faller i ditt har. Regnet har ar ungefar som om nagon star uppe i himlen och haller en gigantisk hink vatten over dig. Utan overdrift..

Saa, vi vill ha torka och oken istallet. Sa darfor hittade Jag Sanne och tva skona tyskor, Steffi och Maren en annu skonare musik- och filmsnubbe (som pastar sig vara lokalkandis... vilket vi inte ar helt overtygade om an) som ska kora sig sjalv och sina instrument och sin filmkamera ner till Alice Springs pa lordag morgon. Sa vi tankte att vi joinar snubben  och tar oss genom halva Australien for 90 dollar (ca 650 sek) var. Sa hejda regn och myggor och tjena torka och 45 gradig varme. POOOPPS.

Det basta av allt ar att vi ska kora samma vag som vara kara skandinaviska vanner, vara finnar, danskar (!!!!!!) och ljuva sma svenskar. Och allihop kommer sakerligen motas upp i Cairns. I LOVE LIFE.

Maste for ovrigt tacka alla som mindes min fodelsedag! det varmde djupt, det lovar jag! Aven om min fodelsedag har nere blev alldeles underbar ocksa sa ar ni darhemma snappet mer betydelsefulla.    

Och atererigen, snalla alla mina sota alsklingar, internet har ar svindyrt sa svarar jag inte pa era mejl sa ar det verkligen inte som jag dissar er. Jag hinnner bara inte svara pa dem. Det blir battre nar jag kommit tillbaka till civilisationen. Jag lovar. Men darfor satsar jag pa ett stadigt blogginlagg och ett: JAG SAKNAR ER SA IN I HELVETE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Bilder finns pa facebook:
http://www.facebook.com/album.php?aid=29266&l=f69e2&id=717721884 och kolla Sannes blogg for bilder som ar annuuuu fetare!

VI hors efter oknen mina alskade alklingar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback